Banditips.hu
Hatályos: 2025. november 23-tól visszavonásig
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) rögzítik Dávid András egyéni vállalkozó, mint elektronikus kereskedelmi szolgáltatást nyújtó szolgáltató (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett banditips weboldalon (https://banditips.hu) keresztül történő szerződéskötés feltételeit.
A weboldal felületén keresztül történő online adásvételi szerződéskötés feltétele az ÁSZF elfogadása, melyet a Szolgáltató a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban: Ptk.) 6:77. §-ban foglaltakra tekintettel több szerződés megkötése céljából egyoldalúan előre határoz meg.
Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk.-ban, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben (továbbiakban: Ektv.), valamint a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (továbbiakban: Fgytv.) rendelkezései foglaltak irányadóak.
Amennyiben a Vevő szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, úgy a Szolgáltató és a Vevő között létrejött szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.
Jelen ÁSZF rendelkezéseitől a Szolgáltató és a fogyasztónak nem minősülő Vevő közötti szerződéskötés során a felek kölcsönös megállapodással eltérhetnek.
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződéskötések kizárólagos nyelve a magyar.
Szolgáltató adatai:
- • Név: Dávid András egyéni vállalkozó
- • Székhely: 2314 Halásztelek Csillag utca 1. fsz.3
- • Főtevékenység: Egyéb információs szolgáltatás
- • Nyilvántartási szám: 61254576
- • Nyilvántartó hatóság: Nemzeti Adó-és Vámhivatal
- • Adószám: 91489836133
- • Elektronikus elérhetőség: banditips1@gmail.com
- • Telefonszám: +36/705766335
Tárhelyszolgáltató adatai:
- • Név: Vercel Inc.
- • Cégjegyzékszám: 5857312
- • Székhely: 440 N Barranca Ave #4133, Covina, CA 91723, Egyesült Államok
- • Elektronikus elérhetőség: privacy@vercel.com
- • Telefon: +1 (559) 288-7060
Tartalomjegyzék:
- A szolgáltatások jellemzői
- A szolgáltatások ára
- Regisztráció, megrendelés, ajánlati kötöttség, szerződés létrejötte
- A szerződés teljesítése
- Számla kiállítása
- Elállási jog
- A kellékszavatosságról és a termékszavatosságról szóló tájékoztatás
- A panaszkezelésről, és a jogérvényesítési lehetőségekről való tájékoztatás
- Adatvédelem
1. A szolgáltatások jellemzői
A banditips.hu weboldalon keresztül előfizetéses szolgáltatás vásárolható meg. Vip, Prémium Exclusive csomagok.
Csomagok: Vip és a prémium csoport ugyan az csak a tagság ideje más.
Ez a 2 csoport napi információs tippeket tartalmaz amiben kifejezetten csak a futball a fókusz. A nap elején megosztásra kerülnek a tippek amiket mindenki le tud másolni aki a csoportban benne van.
Exclusive csoport: Ez a tagság 30napos, ebben a csoportban több fajta sport tippek statisztikák elemzések vannak megosztva. Kosár, kézilabda, rögbi, nfl, jégkorong és foci, élő tippek illetve napokkal előre megadott fogadási információk amivel a szorzók nagyságát maximalizálni tudjuk.
Szolgáltatásom célja, hogy sporteseményekkel kapcsolatos információkat, statisztikai elemzéseket, várható kimeneteli lehetőségeket és stratégiai megközelítéseket biztosítsak ügyfeleim számára. Tartalmaim segítséget nyújtanak a sportfogadás iránt érdeklődőknek abban, hogy tudatosabb és informáltabb döntéseket hozhassanak, ugyanakkor szolgáltatásom nem minősül befektetési, pénzügyi vagy szerencsejátékra irányuló szakmai tanácsadásnak.
A szolgáltatásom az alábbiakat foglalja magában:
- Statisztikai alapú sportelemzések készítése
- Csapatok vagy versenyzők formájának, teljesítményének elemzése
- Történelmi adatok, trendek és kockázatok bemutatása
- Tippjavaslatok és elemző vélemények közzététele
- Fogadási stratégiák elméleti bemutatása
- Zárt csoportos vagy előfizetéses tartalom biztosítása
- Kérdezz–felelek jellegű tanácsadás tapasztalati alapon
Szolgáltatásom információs és szórakoztató jellegű, célja, hogy ügyfeleim nagyobb rálátást és tudatosságot kapjanak a sportesemények elemzésével kapcsolatban.
A szolgáltatásom során megosztott tippek, vélemények és elemzések nem garantálják a nyereséget, kizárólag tájékoztató jellegűek. A sportfogadás pénzügyi kockázattal jár, amelyért az ügyfél teljes körű felelősséget vállal.
A szolgáltatásom nem:
- nem ígér biztos nyereséget vagy előre rögzített megtérülést,
- nem kezelem ügyfélpénzt,
- nem járok el ügyfél helyett fogadásokban,
- nem minősül pénzügyi, befektetési, könyvelési vagy jogi tanácsadásnak.
A tartalmak csak nagykorú felhasználók számára elérhetők.
A szolgáltatás telegram csoport tagságot tartalmaz amivel egy zárt közösségbe tudnak csatlakozni, ahol mindennap információs jellegű tippeket kap a felhasználó.
2. A szolgáltatás ára
Szolgáltató tevékenységét alanyi adómentesen végzi, a weboldalon megjelenített szolgáltatások fogyasztói ára Áfát nem tartalmaz.
A Szolgáltató a megrendelt szolgáltatást a megrendeléskor érvényes fogyasztói áron értékesíti a Vevő részére.
A szolgáltatások ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és megrendelést visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Amennyiben a Szolgáltató valamely szolgáltatást a weboldalban ideiglenesen kedvezőbb, akciós áron kívánja értékesíteni, a kedvezmény mértékét, az érintett szolgáltatás kedvezménnyel csökkentett árát, valamint a kedvezményes értékesítés tényét minden esetben feltünteti a weboldalon. A Szolgáltató rögzíti, hogy a kedvezményes vételár kizárólag a weboldalban az adott szolgáltatás vonatkozásában megjelölt időszakokban, az érintett szolgáltatásoknál meghatározott mennyiség vagy a készlet erejéig érvényes, amelynek lejártát, túllépését követően a Szolgáltató nem értékesíti az érintett szolgáltatást a kedvezményes vételáron. A Szolgáltató a weboldalban kínált szolgáltatásokat érintő kedvezményes ajánlatokat bármikor jogosult egyoldalúan visszavonni vagy a kedvezményes értékesítés feltételeit egyoldalúan módosítani a módosult feltételek a weboldalon történő egyidejű közzététele mellett, azzal, hogy a kedvezményes ajánlatok visszavonásának vagy módosításának közzétételét megelőzően leadott megrendeléseket a visszavonás vagy módosítás nem érinti.
A nyilvánvalóan hibás – elírás miatt téves - áron feltüntetett termék megrendelését a Szolgáltató nem köteles teljesíteni.
3. A megrendelés folyamata
Regisztráció
A felhasználó szükséges megadni az e-mail címét, illetve felhasználónevét, majd ezután a regisztrációs feltételek - adatkezeléshez történő hozzájárulás - elfogadásra kerülnek
Megrendelés, ajánlati kötöttség
A weboldalon keresztül történő megrendelés ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül.
A Vevő a megrendelésről automatikus visszaigazolást kap e-mailben, ezen visszaigazolás azonban még nem minősül az ajánlat elfogadásának.
A megrendelésnek a Szolgáltatóhoz történő beérkezése a Vevő részéről ajánlati kötöttséget eredményez, azaz fizetési kötelezettséget keletkeztet.
A Szolgáltató minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést.
A Vevő a „Megrendelés" gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Szolgáltató jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után. A Vevőt ajánlata a megtételétől számított 48 órás időtartamban köti.
A szerződés létrejötte
Akkor jön létre a szerződés a felek között, ha a beérkezett megrendelés alapján a Szolgáltató a vételi ajánlatot elfogadó visszaigazolást küld a vásárló részére. A ráutaló magatartással, elektronikus úton létrejött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, a Szolgáltató azokat nem iktatja, azonban a megrendeléseket és a megrendelések elfogadó üzeneteket 5 évig tárolja.
A Szolgáltató legkésőbb a megrendelést követő 48 órán belül megküldi a Vevő részére a megrendelés visszaigazolását, mely a Vevő által kiválasztott szállítási címet és időpontot is tartalmazza. A Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg a Szolgáltatótól a visszaigazoló e-mailt.
A megrendelés folyamata
A weboldalon keresztül kizárólag 18. életévüket betöltött természetes személyek vásárolhatnak, akik a megrendelés leadásával egyidejűleg kötelesek elfogadni az ÁSZF-et, valamint hozzájárulnak személyes adataik kezeléséhez, melynek részleteit a Szolgáltató által közzétett Adatkezelési Tájékoztató rögzíti.
A Vevő a megrendelésének leadásával elfogadja a megrendelés időpontjában hatályos ÁSZF érvényességét.
A megrendelés folyamata lépésenként:
- A Vevő a regisztrációját követően fizethet elő a szolgáltatásokra. A csomagok menüpontnál vásárolhatja meg a kívánt szolgáltatást az előfizetek gombra kattintva. A csomag kosárba nem kerül, hanem az ÁSZF elfogadása után vásárolhatja meg a kiválasztott szolgáltatást.
- A Vevő a szolgáltatás árát kizárólag online, stripe pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül tudja kifizetni.
- A prémium csomagok fizetés választása esetén a „előfizetek" gombra kattintva Vevő átkerül a stripe fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
- Az online bankkártyás fizetések a stripe rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a Szolgáltatóhoz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Stripe Payments Europe, Limited. Bővebb információ: https://www.stripe.com/hu/
- A szolgáltatás kifizetése után egy visszaigazoló emailt fog kapni a felhasználó, illetve számlát fog kapni erről. Fizetés után visszakerül a weboladra ahol láthatja, hogy aktív az előfizetése illetve a pontos időt láthatja meddig tart.
Adatbeviteli hibák javítása (van lehetőség jelszó változtatásra az email címre nincs mivel ahoz van csatolva a fiók)
A rendelés során a Vevőnek folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására, illetve törlésére. A szállítási, számlázási, valamint a kapcsolattartási adatokat a Pénztár oldalon, illetve a Profil oldalon van lehetőség módosítani.
Vevőnek a megrendelés során a véglegesítés előtt lehetősége van az általa bevitt szolgáltatás adatok módosítására. A Kosár ikonra kattintva a Kosár oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha a Vevő már a Pénztár oldalra lépett. A Kosár ikonra kattintva megjelenik a Kosár oldal, ahol lehetősége van megváltoztatni a megrendelni kívánt termékek darabszámát, illetve az X gombbal törölni a terméket a Kosarából. A Kosár a "Kosár frissítése" gombra kattintva frissül.
A rendelés véglegesítése elött lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére a Pénztár oldalon, illetve módosítására a Kosár oldalon, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza.
A Vevőnek lehetősége van a rendelés elküldése után is kérni az esetleges hibák javítását telefonon, vagy e-mailen keresztül egészen addig amíg a termék/termékek feladásra nem kerülnek.
A teljesítés határideje, a teljesítés módja
A teljesítés határideje a szolgáltatás megrendeléstől számítva 4 órán belül teljesítésre kerül. (emailen keresztül a link a csoporthoz elküldésre kerül)
Amennyiben a teljesítés a Szolgáltató érdekkörén kívülálló ok miatt nem lehetséges, erről haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt elektronikus úton.
4. A szerződés teljesítése
A szolgáltatás megvásárlása után az email címre elküldésre kerül a telegram link , amivel a csoporthoz tud csatlakozni. A telegram nevet a regisztráció során köteles megadni, ha rosszat ad meg a Szolgáltató nem tudja elfogadni és a csoportba nem tudja beengedni, csak akkor ha az email cím élő és a telegram név azonos, csalás és visszaélés elkerülése érdekében.
5. Számla kiállítása
A Szolgáltató a megrendelésről, annak visszaigazolását követően elektronikus számlát állít ki, melyet a Vevő által közölt számlázási címre továbbít a megrendelés teljesítéséig.
6. Elállási jog
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (1)-(4) bekezdései alapján a fogyasztónak minősülő természetes személy Vevő jogosult a termék átvételének napjától számított 14 napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
Ezen jog kizárólag a Fogyasztónak minősülő - a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró - természetes személyt illeti meg.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató részére. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail-en történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe a Kereskedő a határidő számítás szempontjából.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt, és elállási jogával érintett szolgáltatáse(ke)t indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatni a Kereskedő székhelycímére. A szolgáltatás visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatáról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül a Kereskedő visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási/átvételi díjat is a Fogyasztó által megjelölt módon.
A Vevő az elállási jogát a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.
A nyilatkozat-minta alkalmazása esetén az ÁSZF 1. számú mellékletében szereplő nyilatkozatot kell továbbítani a Szolgáltató postai címére papír alapon vagy elektronikus elérhetőségére a nyilatkozat aláírását követően szkennelt formában.
Jótállás
A Szolgáltató az általa értékesített termékek jellegére tekintettel nem tartozik jogszabályban előírt jótállási kötelezettséggel.
7. A kellékszavatosságról és a termékszavatosságról szóló tájékoztatás
(A felhasználó az eredeti szövegben nem adott meg részletes információt ehhez a szekciához, ezért a jogszabályi minimum követelmények alkalmazandók.)
8. A panaszkezelésről, és a jogérvényesítési lehetőségekről való tájékoztatás
Panaszkezelés
A Vevő fogyasztói kifogásait az ÁSZF ezen fejezetében feltüntetett elérhetőségeken terjesztheti elő. (A panaszkezelésről a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény -továbbiakban: Fgytv. - 17/A. §-a rendelkezik.)
A Vevő az alábbi módokon élhet panasztételi jogával a Szolgáltatónál:
- • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával (szóbeli panasz)
- • Szolgáltató e-mail címén keresztül (írásbelinek nem minősülő elektronikus úton)
- • postai úton (írásbeli panasz)
A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni, vagy a telefonon közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a panaszra adott érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítószámmal látja el.
Az írásbeli panaszt a vállalkozás a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.
A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét.
A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon Vevő által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az azonosíthatatlan személy által tett fogyasztói panasz kivizsgálását a Szolgáltató mellőzi.
Szavatossági igények érvényesítése
Amennyiben a Szolgáltató és a Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vevő, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is, valamint bármely Békéltető Testülethez, továbbá a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vevő számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
Ha a Vevő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi hatóság elérhetőségei a https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag linken keresztül érhetőek el.
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Amennyiben a Szolgáltató a Vevő panaszát elutasítja, úgy a fogyasztónak minősülő Vevő jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni. A Békéltető Testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése.
A Békéltető Testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a Szolgáltató és a Vevő/fogyasztó között. A Békéltető Testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a Békéltető Testület elnökéhez kell írásban benyújtani.
Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. A békéltető testületek illetékességi területét a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2. melléklete határozza meg.
A Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület: Pest Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Pest Vármegyei Békéltető Testület (1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4. em. 2.; Hivatali kapu/KRID: 560351920). További – a fogyasztó székhelye szerinti - békéltetőtestületek elérhetősége megtalálható a https://bekeltetes.hu/ oldalon a testületek menüpont alatt.
Bírósági eljárás kezdeményezése
A Vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári peres eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.
Online vitarendezési eljárás
Online értékesítéssel összefüggő fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, akár határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül beadott elektronikus panasz útján. Ez a platform az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett vállalkozások közötti - online, weboldalon keresztül kötött - szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére szolgál. Link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
9. Adatvédelem
Az adatvédelemre vonatkozó részletes információkat a Szolgáltató által külön közzétett Adatkezelési Tájékoztatóban találhatja meg. Az Adatkezelési Tájékoztató rögzíti, hogy a Szolgáltató hogyan kezeli az Ön személyes adatait, valamint a jogokat, amelyekkel az adatok kezelésével kapcsolatban rendelkezik.
Melléklet
ÁSZF 1. számú melléklete - Elállási/Felmondási nyilatkozat
Címzett: Dávid András egyéni vállalkozó
Postai cím: 2314 Halásztelek, Csillag utca 1. fsz.3
Elektronikus cím: banditips1@gmail.com
Alulírott(ak) kijelenti(k), hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi áru(k) adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja: _______________
Fogyasztó(k) neve: _______________
Fogyasztó(k) címe: _______________
A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag papír alapon tett nyilatkozat esetén): _______________
Kelt: _______________
© 2025 Banditips.hu - Dávid András egyéni vállalkozó
Adószám: 91489836133 | Nyilvántartási szám: 61254576
© 2025 Banditips.hu - Dávid András egyéni vállalkozó
Adószám: 91489836133 | Nyilvántartási szám: 61254576
Utolsó frissítés: 2025. november 23.